much to me.

Jag är nog mest trött. Har inte sovit tillräckligt på länge nu så det behöv nog gå till sängs tidigt idag. Så hoppas jag verkligen att allt känns bättre i morgon. Först måste jag bara gråta lite. Det bruka hjälpa.
Jag vill inte att denna veckan ska ta slut. Jag vill inte återgå till vardagen. Jag vill inte tillbaka till Stockholm. Det gör ont bara jag tänker på det. Jag ska glömma det denna veckan. Jag ska tänka att det är som det alltid var innan. När jag har mina nära fina runt mig och inte känner mig så ensam. För första gången på länge så känner jag mig inte ensam. Det är fantastikst. I Stockholm är det grått och kallt om man jämför. Jag vill bara ha det såhär. Jag vill ha mina nära runt mig. Jag ska njuta njuta njuta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0