monday morning

Idag var det verkligen mörkt när jag gick upp. Jag var uppe redan vid sju och gjorde mig i ordning. Långsamt gick det idag. Senare lite över åtta gick jag och Sune genom lite småregn ner till Södra station.
Nu har jag skrivit lite brev och fixat och donat lite.
Jag har fortfarande lite ont i halsen men inte lika illa som tidigare. Fast nu har jag börjat hosta i stället. Idag när jag kom till kontoret hostade jag som bara den.  Det är verkligen jobbigt. Dessutom känns det som det hörs över hela Sollentuna och eka genom hela kontorsbyggnaden. Jag tycker der är lite pinsamt faktiskt. Sitta här och harkla och hosta som en annan. Bara för det fick jag en hostattack nu..
Idag hoppas jag att vi få vårt programkort till tvn. Det kommer bli mycket trevligt!


Kommentarer
Postat av: emelie

brev till mig?;)

2007-12-03 @ 12:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0