lunch. jobbiga gäster och bara fötter. fy fan.

Jag har precis kommit tillbaka från lunchen. Satt och åt lite fuccatia och läst och började på ett brev. Det känns skönt att göra något samtidigt som man ska äta lunch om man sitter själv. Då se man inte så himla ensam ut. Annars så kan man tjuvlyssna lite i smyd. Fast just den här gången behövde jag inte ens asntränga mig allt för mycket för hon hördes över hela cafét.
Hon kom in och började fråga om fuccatian om den var god eller inte. Själklart fick hon svaret ja (och den är faktiskt god jag åt den också). Sen började hon fråga och den var stor. Då va det ju fel på det för den var ju för stor för hon var inte så hungrig. Nähä tänker man ta något annat då. Sen var det hit och dit och fan vet allt vad det var som var fel. Dom erbjöd henne att göra en special macka till henne men då va det fel på brödet och dom kunde göra en annan macka till henne efter det men då dög inte det heller. Till slut tog hon i allfall en fuccation och slog sig ner. Då tänkte jag tillbaka på alla jobbiga och dumma gäster man har haft genom åren. Just den biten saknar jag i allfall inte. Kunde har alltid rätt sägs det ju men ibland kan det talesättet inte bli mer fel. 

Dessutom så kom det in en kärring i kjol och utan strumbyxor och i TOFFLOR. Där gick fruntimmet och visade sina äckliga fötter för allmän beskådning. Jag brukar inte vara äcklemagad men det tog verkligen priset. Efter det insåg jag att det var dags att gå och köpa sköljmedel och en korsordstidning. Vad nu det har med saken att göra. 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

härligt. jävla 08:or! puss

2007-12-13 @ 08:27:08
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0