kvälls rapport

Jag har tvättat, ätit bagel och druckit te, läst, kollat OC, löst korsord och tagit det lugnt. Ska snart gå och lägga mig och fortsätta med mitt slöande. Det blir sängen tidigt idag tänkte jag. Jag försöker också få Fredrik att inse att det absolut inte är onödigt att åka hit från Sumpan vid elva när matchen är slut enbart för att sova. Det kommer inte bita. Det vet jag men jag ger det ett gott försök i allfall.
Våran tv fungerar fortfarande inte för er som undrar. Jag är ganska irriterad. I morgon är det jag som ringer och slå näven i bordet. Det är ju inte klokt vad segt det går. Såhär segt går få det fan inte går. På tv sntår det att det kommer att fungera om 45 minuter. Men så har det stått sedan i måndags efter middag. Är det 45 dagar dom menar eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0