klänning.kofta och madickenkängor

Idag har jag haft mycket att göra på kontoret. Därav den dåliga uppdateringen. Sen efter jobbet träffade jag Fredrik. Det blev en snabb matbit på Mcdonalds och sen gick vi till ett fik eller café bar och bistro eller vad det var. Cozy heter det och det var faktiskt väldigt mysigt. Ett ställe jag absolut kommer att gå tillbaka till. Helt klart.
Sen skulle Fredrik iväg och träffa Robin och jag gick hem. Upp och sedan ner igen för att gå in på Monki.
Där hittade jag min mina vinterskor som en vacker skapelse stod dom där och glänste. Ett part Madicken kängor typ och ni förstår vad jag menar. Jag är helnöjd!
Dessutom köpte jag en turkos stor kofta samt en tubtop klänning.
Bilder kommer. Fast jag har ingen sladd till kameran. Hade tydligen tagit fel sladd när jag var hemma sist. Så nu ska den skickas hit till Stockholm. Det kommer blir bilder sen när det dimper ner i postfacket.
Jag är nöjd och kalaset var inte så dyrt heller. Bra bra!


Kommentarer
Postat av: hon som satt jämte och ögon blev stora som golfbollar och munnen gapade stort

lite överdrift? herregud!

2007-12-04 @ 21:02:26
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0