julaftonsmorgon

Julafton!
Jag mår bättre idag. Jag har sovit ganska länge men innan dess har jag hunnit med att sjunga för mamma som fyller år idag. Av mig och malin fick hon parfym, berlock till sitt halsband och en morgonrock. Fina grejer om jag få säga det själv. Jag hoppas hon blev nöjd.
Nu ska jag snart dricka lite kärleks te som jag har fått av min syster. Sen ska jag njuta lite av julaftonsmorgon. Trodde det skulle vara  Madicken på tv idag på föriddagen men det var det inte.
Sen blir det att göra sig lite fin och åka ner till farmor för lite julfirande där med släkten. Det ska bli så mysigt. Jag har längtat efter det här länge nu!
Jag uppdatera under dagen om jag kan.
Dags att tända granen som fortfarande va släckt och sen återstår väl bara en sak.
GOD JUL mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0