jul-doftljus

Nu ska jag tända mina efterlängtade jul-doftljus. Jag har sparat dom ett tag nu men nu känns det som att det är dags att få lite juldofter i rummet. Det är mysigt. Jag använder en hel del värmeljus nu för tiden, men det är mysigt med värmeljus på höst och vinter.
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig i morgon till jobbet. Kanske min nya kofta. Det vore fint och mina nya vinterkängor. Sen är jag rustad för stan och julmarknad och julklappshandel.
Det har varit en bra dag idag. En mysig, trevlig och bra dag!

Flera värmeljus som brinner   

Kommentarer
Postat av: Ida

frida! var har du hittat dom? jag har letat överallt efter ljus som luktar jul. eller vad som helst som luktar jul. vi har bara en plastgran och det luktar ingenting, jag har köpt ett julgransdoftspray men det är typ grönt så det går inte spraya i luften, säg inte att det är på nåt litet ställe i sverige nu?

2007-12-06 @ 05:00:47
URL: http://thereisaparty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0