i wanted you to need me and i wanted to need you.

Allt är väl ändå bara ett spel för galleriet. Är det inte så det är? Jag känner mig helt tom. Helt tömd. Jag vet inte var jag ska ta mig till. Jag känner mig bara så förvirrad.
En dag som denna ska man inte känna såhär. Jag ska inte känna såhär. Jag ska vara lycklig. Julafton som är min dag på året. Den dag jag mest tycker om. Det ska inte kännas såhär dagen innan. Jag känner mig bara uttömd. Spela alla?



Hjärta som slå snabbare och blossande kinder.
Det kan vara vad som hest men det betyder bara en sak för mig. Just nu en sak.

Det känns som att jag inte har låtit mig minnas vissa saker och som nu när jag är tillbaka så kommer allt över mig och förvirringen är större än vanligt. Jag känner mig så ledsen. Det kom nu ikväll. Varför? Varför. Varför kan inte jag också få känna vad som är rätt någon gång.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0