i say no,

Jag kommer inte in på min blogg hemma. Jag vet inte vad det bero på. Måste kolla upp det. Det har varit så i två dagar nu, Väldigt skumt tycker jag. Man ser ingen bild, inte länkar eller någonting från den sidan. Man kan endast se inläggen. Jag tycker det är mycket märkligt.
Nu är jag på jobbet. Höll på att försova mig idag. Sune ropade vid halv åtta när jag hade tänkt att gå upp. Då var det nog hög tid. Det är tur att han höll ordning på vår familj idag haha. Han har tenta idag. Jag hoppas verkligen han kommer att klara det! Jag tänker på dig!
Pendeltågen idag. Jävla pendeltåg. Det var något tåg som hade gått söder på Stockholms central av alla ställen och sen kom ju inga tåg fram knappt. Så det slutar med att jag är framme i Sollentuna 09.08 och ska vara framme 08.50. 18 minuter försenat. Skärpning SL!
Här värna man om miljön och åker kollektivt (inte för att jag har något annat val men ändå) och vad få man för det. Komma försent till jobbet. Jo, ja tackar jag!
Annars tror jag dagen kommer blir bra. Den har bara börjat lite fel. Det går att ordna upp. Skickade iväg mina julkort idag. Hoppas jag inte har glömt någon. I så fall förlåt. Jag tror dock jag fick med alla. Bli alltid så nervös när det gäller så. Man vill ju inte glömma någon..
Nu ska jag snart åka till Ikea med hon som jag vickar för. vi ska köpa lite gardiner hit till kontoret samt muggar och växter och sånt. Det är ju trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0