i´m having a hard time sleeping you jumping in my bed..

- Varför fungerar inte vårt programkort? MÅste ringa idag igen och prata med kundsupporten på Viasat.

- Var är min I-pod laddare?!! Det är väldigt viktigt att den kommer fram.
Sune har hittat den :)

Idag är det dom två sakerna som stör mig mest. Om två coh en halv timme ska jag hem och sen är det tvättning som gäller. Sen ska jag och Sune ringa till den där jävla Allan Ballan supporten idag igen och fråga vad som är fel. Finns vissa andra saker jag är upprörd över också idag. Orolig och nervös är jag. Det är tur att det finns en Ben & Jerry glass i min frys. Det känns så amerikaskt när man äter den. Speciellt om man äter ur förpackningen hah.

Kommentarer
Postat av: emelie

aha, ja nu börjar jag komma på att jag nog har sett henne sittandes i nån fåtölj på svt. ben&jerrys har nån lyckopiller-effekt ibland...

2007-12-12 @ 15:47:49
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0