hjälp mig nu..

På kontoret är det lugnt. Idag är det lucia. Det blir mys inne på huvudkontoret idag. Jag ska träffa dom andra för första gången. Det ska bli trevligt. Vi ska dricka glögg och äta lussekatter. Jag hoppas det blir trevligt. Det bli det säkert. I morgon är det dags för julbord. Känns ganska skönt att träffa alla dagen innan. Det ska bli spännande i allfall.
Jag har inte sovit så bra i natt. Jag gick och la mig klockan elva för att jag skulle sova men det gick inte. Det var någon jävel som höll på att skoja med mig och dumma sig och skickade massa sms. Någon Per P Nilsson. Är det någon som känner igen denna människa? Han hade tydligen mitt nr och han visste tydligen va jag hette också. Telefonen står inte ens på mig så hur han har fått reda på det är konsigt. Jag har absolut inte gett ut mitt numer till någon Per Nilsson.
Hjälp mig med info!!
Senare kommer meddelanderna att läggas ut så ni kan förstå vilken knäppgök det är.


Kommentarer
Postat av: Simon

Per Nilsson, det är ju chefredaktören för "King". Snoka reda på nr. och personuppgifter via eniro.

2007-12-14 @ 09:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0