gimme gimme more

Juldagen. Den traditionella utgången blir det inte. Tyvärr. Det visar sig att den här stan inte kan erbjuda 21 på något uteställe men 22 gå tydligen alldeles utmärkt. Jaja inte mycket att göra åt.
Julafton var väldigt trevligt. Fick mycket fina grejer. Till exemperl en klocka, väska, vattenkokare, parfym, tröja pengar m.m. Så jag är mycket nöjd.
Ikväll blir det i stället vindrickande hos Elin och lite presentbyte och sen är kvällen oviss. Det kommer i allfall bli berusat och lyckligt tror jag. Kanske någon fest kanske stanna kvar. Jag vet faktiskt inte. Jag tycker det ska bli kul i allfall. Nu ska jag snart göra mig i ordning lite och sen bli det att dra på sig finkläderna. Ikväll är vi öppna för förslag och det bli vad det bli. Jag tror kvällen kommer att bli kanon i allfall.
Sitter och lyssna på Sprice Girls greatest hits och Britneys Spears nya skiva. Det gör peppen bara ännu större!!
Puss


Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? tänkte om du kanske kunde hjälpa mig med en liten grej bara :). vore väldigt gulligt :)

2007-12-25 @ 17:15:29
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0