get me on your mind

Va precis ute och åt en paj lite snabbt. För sen blir det inte mat förän senare ikväll. Om jag nu kommer kunna äta då. Har typ krampig magvärk. Övre delen av magen. Jag vet inte vad det är. Fick det för en liten stund sedan och trodde det skullr hjälpa med mat men det gjorde det inte. Nu gör det ont, jag hoppas det går över tills tågresan. Jag har praktiskt taget varit själv idag också med en liten snabb visit av Peter men annars så har jag skött mig själv. Har haft att göra fram till tolv så inget slö surfande här inte. Det känns bra att klockan redan är ett och snart är det dags att stämpla ut och åka hem till tryggheten i småland igen. Jag längtar så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0