feelings just get stronger in the dark

Två nätter i rad. Denna gången ett samtal som jag inte kunde svara på. Undra om det bli i natt igen. Jag är orolig. Jag är rädd om dig. Är det konstigt? Jag tycker om att lyssna. Jag tycker inte om det du säger men jag tycker det är bättre att du pratar med någon om det. Känner du att du kan berätta för mig så gör gärna det. Jag lyssnar och jag dömer dig inte. För jag vet hur du är innerst inne. Jag tror det. Jag hoppas det. Jag vet att du är bra. Du måste bara förstå det själv någon gång. Jag ska försöka hjälpa dig så mycket som jag kan. Jag lovar.
Feelings just get stronger in the dark.

Kommentarer
Postat av: emelie

är det den jag tror? blev nyfiken. puss (var är mitt brev?)

2007-12-07 @ 15:00:04
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0