denna dagen förra året. in your bed.

In your bed.
2006-dec-05 13:49:36
Sitter nu här. Hemkommen för drygt en timma sedan. Sov hos Fredrik i natt igen. Har inte sovit hemma på fyra nätter nu. Sjukt vad snabbt man vänjer sig vid dom bra sakerna och sen tar det bra mycket längre tid för smärtan att försvinna. Jag vet det så väl men samtidigt så kommer slaget att komma hårt och rakt emot mig och jag tror inte jag kommer att hinna ducka innan det träffa mig.
Jag få helt enkelt leva med det sen då. För jag tänker inte sluta än. Du är för fin för det.
Du såg så allvarligt och fundersam ut när du sa att du inte kunda sluta fundera. På vadå? På det som jag såg, på din arm.
Fina du. Förlåt.



Tänk att ett år senere ligger jag fortfarande i hans säng med armarna runt mig. Han är den vackraste och finaste som finns. Du räddade mig med a lack of color, världens bästa höst och dig själv.
Jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt!

2007-12-06 @ 09:23:30
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0