dagens

Jag har haft lite att göra fram tills nu men nu är jag klar med det. Det har varit en bättre morgon idag än igår. Jag hoppas verkligen denna dagen kommer bli bra mycket bättre. Nu ska vi bara få igång tvn också. Det gick inte igång riktigt igår med programkortet. Jag var för sur för att engagera mig också. Fast idag är det nya tag och nya möjligheter till att få kolla på tv. Annars är det jag som ringer och är skogstokig. Så här få det inte gå till!
Nu har jag lunch. Funderar på att gå ner till cafét och äta lite och läsa min bok.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast jag kommer hem på måndag skrev fel. men jag måste plugga en massa på lovet. så det blir inte jättemkt lov för min del

2007-12-11 @ 12:53:23
URL: http://alltomjohanna.blogg.se
Postat av: emelie

ja det var störtsvårt att lista ut "lussekatt" va? haha:). puss

2007-12-11 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0