dag före dan.

Nu är en del an julklapparna färdiga. Ikväll ska jag köpa Malins och sen i Värnamo ska jag köpa lite titt till mamma. Sen är det klart. På lördag kväll kommer jag att känna mig lite lugnare då alla julklappar och presenter är klara. Sen på söndag har jag bestämt mig för att jag ska jukbaka. Jag vet inte varför jag helt plöstligt har fått för mig att göra det. Men det känns väldigt trevligt och jag är helt inne på att baka julgodis nu. Det ska bli mysigt. Söndagen ska spenderas mestadels hemma somd et ser ut nu. Men julgodis-bakande, julmusik och jag tro även vi kommer att klä julgranen då om inte det sker på lördagen eller något. Sen blir det att mysa och sånt. Åh vad jag ser fram emot det. Det känns som det finns så mycket man ska hinna med på denna veckan man är hemma i Småland. Allt kommer förmodligen inte att hinnas med det är nog bara till att inse det. Därför ska ajg bara ta det som det kommer och sen få man se vad man hinner med att göra och inte. Förhoppningsvis kommer det blir en helt fantastisk vecka och som det känns just nu kommer jag inte vilja åka därifrån och lämna allt och återgå till vardagen. För våren ser redan jobbig ut. Men nu ska man inte tänka så. Idag ska jag packa och städa i ordning lite så det inte ser ut som sju svåra år när vi kommer tillbaka igen.

Kommentarer
Postat av: emelie

Gå in på min blogg så kan du få ett bra tips på julgodis!! Ska blogga in det strax. hahah. puss!

2007-12-20 @ 12:16:28
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0