cherry

Sitter och äter en macka och dricker kaffe. Ska strax sätta igång med lite jjulkorts fixande här på kontoret. Det var lite tungt att gå upp idag. Ställde klockan en halvtimme innan jag skulle upp så jag låg och drog mig och vaknade till. Det är egentligen värre att göra så. Det bli oftast mycket svårare att gå upp på det sättet. Hemma i Värnamo gjorde jag aldrig det. Då ställde jag klockan på fem minuter innan eller något. Fast nu däremot har både Fredrik och Sune haft inverkan på mig. Båda två ligger och snoozar.
Jag vill bara att dagarna ska gå fort nu. Fast jag har fortfarande alla julklappar att köpa. Funderar på att ta en sväng på stan nu efter jobbet. Köpa Fredriks och Malins present olus den till vår julklappslek. Antingen idag eller i morgon. Kommer säkert bli att jag måste göra det på torsdag men då ska jag och Sune julstäda också. Plus att man ska packa och sånt. Det bli mycket att stå i i så fall så det vore ju en idé att dela upp det så man slipper stressa som en galning på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0