31 december

Nyårsafton idag. Det bli lite fest med Fredrik och hans kompisar. Jag vet vem en av deltagaran är sen är det nytt folk hela bunten. Fredrik verkar inte heller känna så många men det är ju tur att man är talförd i allfall. Jag hoppas det blir en trevlig nyår. Jag har inte haft kul på nyår de senaste åren. Förra året var inget vidare åter dessförinnan va väl ingen höjdare det heller. Ofta är det så överskattat och man har sådan förväntningar att det ska bli så jävla kul och den pressen att man måste ha kul också för den delen. Detta året ska jag försöka att inte ha några förvantningar alls. Det har jag visserligen inte heller. Bara att det bli trevligt och god mat och gott dricka. Det är väl inte för mycket begärt?
Fredrik har varit på systemet så det slapp jag. Bra med tanke på att att gå till systembolaget idag vore helt utmattande och jag skulle inte orka med fest ikväll efter all irritation över att det är så mycket folk överallt.
Nu sitter jag och kolla på OC för tvn fungerar fortfarande inte. Det finns inte ens ord över min ilska över den här jävla fitt tvn. Jag tänker fan inte betala för en månad som man inte ens kunnat kolla på tv. Så när jag ringer till Viasat på onsdag så ska jag fan säga dom ett sanningens ord. Jag blir förbannad bara jag tänker på det. Det här är fan skandalöst!! Fy fan vilken dålig service. Fy fan säger jag bara. Jävla fitt Viasat.
Bäst att börja tänka på något annat annars kommer detta att förstöra hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0