2 timamr vila och fortfarande trött. packa och städa. . .

Då var klockan efter åtta. Jag tog mig en liten vila klockan sex och den varade ända till kvart i åtta. Det var inte riktigt meningen att det skulle bli en sådan lång vila. Nu måste jag snart börja packa lite inför i morgon. Det är en del saker som ska med i morgon och jag måste ha klart allt i morgon på morgonen.
Jag är hungrig fast att jag könner mig helt totalt proppmätt. Hur går det ihop? Jag åt två frallor idag på morgonen och sen efter det har det varit helt fullt i magen på mig. Funderar nu på ifall jag ska äta något idag eller om jag ska strunta i det.
Måste börja packa nu. Fan vad jobbigt. Kan man inte bara knäppa med fingrarna och sen är allt packat och man är klar att åkta. Då knäpper man med fingarna en gång till så är man framme. Fungera det?
Om inte. kan inte någon göra så att det fungera då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg du inte spice girls????

2007-12-20 @ 21:13:08
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0