1:a december

December är en fin månad. Jag tycker om deember mycket. Igår var jag på Coop och köpte choklad-kalendrar, en till mig och sen var jag snäll och köpte en till Fredrik också. Så att han inte skulle bli alltför avundsjuk på mig när jag öppnade min idag på morgonen. Som om han skulle bli det haha.
Jag vaknade tidigt idag så jag kollade lite på julkalendern också. Vet inte vad jag ska säga om den. Inget är ju som Sunes-jul.
Sen har det blivit lite frkost mys och så. Det blev ganska sent idag på grund av att Fredrik aldrig vill vakna och gå upp. Nu sitter ha noch spelar något tråkigt fotbollsspel. Med dålig white-trash musik.
Fick samtal från syster innan idag på morgonen. Jag tror jag kommer att få en parfym av henne i julklapp. Hoppas på det i allfall. Det verkade så för hon sa nästan rakt ut att hon tänkte köpa den. Snopen jag blir om det inte blir så sen haha.
Idag har jag mer hemlängtan till jul.
20 dagar kvar tills jag åker hem och 23 dagar kvar till julafton.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men allra bäst var ändå TROLLTIDER tycker jag.. och du. vindruvor är ju lika illa att äta som godis frida..;) puss

2007-12-01 @ 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0