you make it (not) easy

Pratade med Sune lite nu. Om soffor, lägenhet och vardagsprat. Just nu vill jag snart bara vara inflyttad och klar. Allt detta virrvarr gör mig sjukt förvirrad. Dessutom vägrar Fredrik tydligen att svara. Vad sådant gör mig irriterad och förvirrad då jag tror det värsta hela tiden. Jag måste skärpa mig!
Nu ska jag ut och gå snart. Ner och hämta bilen och sen åka hem och packa ihop lite kläder. Jag har inte kommit så långt utan jag har mest lagt upp lite kläder på sängen än så länge. Fast det är ju alltid något. Kläder måste ner i kartonger innan föräldrarna kommer hem och inser att jag inte har gjort någonting idag. Jag har i allfall tvättat en tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0