whatever you want

Sitter och väntar på att det ska skickas över lite mysik från en vän i bor till mig. Det tar lite tid. Jag har tråkigt. Funderar på att kolla på en officer och gentelman. Den ska ju vara en riktigt klassiker sägs det och jag har fortfarande inte sett den. Så igår köpte jag den och Bridget Jones Dagbok för 99 kr. Bra och billiga priser på Ica Kvantum.
 Jag har inte trött nu när jag sov under eftermiddagen. Drömde en sjuk dröm också och kände mig helt öm när jag vaknade. Det var sjukt. Jag drömmer verkligen knäppa saker ibland.
Finns så mycket att göra känns det som. Det känns som att mitt liv är väldigt rörigt just nu. Vill bara få ordning på allt så att det lugnar ner sig lite.

Kommentarer
Postat av: emelie

Du, den (en officer och gentleman) är asbra så se den!! Bara du har den versionen med han Richard Gere eller vad han heter. =) puss

2007-08-22 @ 09:06:48
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: frida

jadå det är den riktiga äkta versionen. finns det fler?

2007-08-22 @ 10:15:33
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0