växjö tur och retur.

Helgen spenderades till stod del i Växjö. Jag, Johanna och Elin tog tåget klockan ett för att sedan vandra igenom Växjös gator. Det var inte den lämpligaste dagen avv gå på stan då det var Karl - Oskar - dagarna och det vad miljoner människor som gick runt där. Det är konsigt att det känns som att alla går ivägen för en när man ska på stan. barnvagnar hit och dit. Åh jag hatar barnvagnar och skrikande barn är bland det värsta jag vet. Jag förstår inte hur fan ett barn kan skrika så mycket för så lite. Okey jag har säkert också skrikit i mina dagar men mina föräldrar har sagt att när jag va liten var jag faktiskt väldigt snäll och medgörlig. Det gick ha med mig på saker och ting och jag skrek fan inte över en tappad napp. Till skillnad från en vän till familjens barn han var fan helt galen ibland. Men det är en annan historia. Man kan ju hoppas att man kan ta ut sina barn på stan utan att dom ska leva rövare och man ska behöva skämmas. Fast det är ju också en annan historia.

Sen ska vill i allfall ta bussen ut till Emelie. Men hör och häpna vi åker fel. Även att vi ser Emelies hus trycker vi inte på knappen utan väntar helt snällp på att hennes gata ska komma upp på skärmen av kommande gator men icke. Det kommer min själ ingen gata där vi ska hoppa av och innan vi har förstått riktigt vad som händer så är vi långt åt helvete utanför. Så vi går fram och pratar med han som kör och han säger att han har ropat ut den gatan. Ropat har du verkligen inte gjort möjligen viskat. Sen skrattade vi mest åt eländet och till slut kom vi av och fick gå en liten bit men men vi kom fram i allfall.

Kvällen var väldigt trevlig då det spelades en musikblandning jag inte kommer få höra så mycket av i Stockholm. Det sjöngs och skrattades och jag hade verkligen en helt fantastisk kväll. Fick åka limosine till stan och där någonstans gick det lite snett. Fyllesnack och gråt och missförstånd. Det löste sig sen under söndagsmorgonen men det var en jobbig kväll när jag trodde allt var förlorat. Det var en massa missförstånd och jag förstorade upp en del saker, du var elak jag var nog också ganska elak. Fast det är bra nu. Tack och lov för det.

Sov med Johanna i lill Johannas säng och under morgonkvisten så spydde jag. Jag hatar verkligen att spy. Tror inte att det var för att jag hade varit för full utan kanske sur grädde haha. Det är också möjligt att jag har beställt en tavla under natten. Fast det kommer nog verken du eller jag ihåg. Vi bestämde ju aödrig riktigt nåogt utan det var nog mest mycket snack om ingenting. Jag vet inte.

Det var i allfall mycket trevligt Emelie!! Jag hade verkigen kul. Oj vad mycket text det blev.


Kommentarer
Postat av: emelie

Det var ingen sur grädde för jag smakade på den innan jag gjorde efterrätten och sen åt vi dessutom ut dom sista portionerna igårkväll och allt var som det ska. Du var helt enkelt för f u l l. =)

2007-08-13 @ 12:05:59
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0