uppgång

Jag ska träffa Sune senare. Måste uppdatera mig angående en massa saker, sen har ajg väl själv lite jag måste ventilera. Fast itne så farligt mycket. Mest vill jag bara prata och chilla. Det börjar närma sig Stockholm nu. Jag måste snart börja packa i ordning lite i mitt rum. Pappa sa till mig för en stund sedan att jag kanske ska börja med det snart. Det ska jag. Fast det känns konsigt och jobbigt. Jag ser inte fram emot min gaderob. Det kommer blir ett uppdrag jag sent komemr glömma. Kanske att jag lär mig att aldrig slänga in allt i gaderoben igen. Om vi nu har några i vår nya lägenhet haha.
Nu ska jag ut i solen. Lösa korsord och läsa. Idag har jag semester om en stund ska jag söka mer jobb.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0