trevlig dag med gott te.

Har varit på stan med Sune. Lunch på lilla krogen sen lite te på Arabusta där ajg drack ett väldigt gott te. Vet inte vad det va, men något spännande som jag inte har sett eller testat innan. Några som bollar man la ner i vattnet. Det var smakligt. 
Har varit trevligt. Pratat lite om Stockholm och så. Var lite nere på morgonen för att jag inte har något jobb än men under eftermiddagen har två jobb hört av sig. Jag blev väldigt glad och genast kändes allt lite bättre.
Så nu sitter jag här lite vid datorn och ska kolla på lite jobb igen. Ifall det finns något jag kan söka.
I morgon blir det stan med Elin och sen fika med Elin, Johanna och Maria låter som en mycket bra eftermiddag.
Kanske ska ta och umgås lite med min syster nu när hon är hemma. Hon verkar inte vara på väg någonstans.
Fredrik åkte hem idag. Det var väldigt tråkigt då det har varit några väldigt mysiga dagar. Sen insåg vi att nästa gång vi träffas är när jag bo i Stockholm om lite mer än två veckor. Mycket spännande måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0