tack som fan för hjälpen

Just nu har jag igen mobil. Det ska skickas ett nytt SIM-kort. Bäst att det går fort och att jag få det i morgon. Fast troligen så kommer det nästa vecka. Det är ju helt strålande. Nu kanske det ringer jobb och jag kan inte svara. Det kanske ringer från skolan och jag kan inte svara. Tack som fan halebop för en jävla hjälp kå kundservice. Jag är så tacksam att ni hjälper mig när jag lever i helt jävla KRIS just nu. Det finns väl något som heter express men jag vet inte.
Aja bara jag få kortet i morgon så är jag nöjd. Fast det vet jag att jag inte kommer. Så alla ni jag har ingen mobil för tillfället. Kommer att ta mina föräldrars mobil över helgen och tills jag få mitt kort hade jag tänkt. Jag har inte berättat det för dom än men det är nog inga problem.
Så hör av er om ni behöver ha tag på mig. Jag finns numera på hemnumret och eventuellt ett annat mobinr.
Vilken hälrig natt och morgon jag har haft. Fuck off.


Kommentarer
Postat av: emelie

take it east. jobben kommer ringa nästa vecka igen! oroa dig inte.. fast jag förstår definitivt din irriation! byt bort halebop till något bättre. puss!

2007-08-23 @ 11:43:39
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0