sundbyberg

Är ute i Sundbyberg nu. Fredrik jobbar och jag gör inte så mycket. Jag koller lite på tv fast det fanns inte så mycket att hurra för. Är lite trött. Funderar på att vila lite men samtidgt så känns det lite onödigt. Ska kanske träffa Offe idag. Kanske ska åka bort till honom en sväng nu när jag är här.
Undrar hur helgen blir. Jag vill gå ut. Jag hoppas det blir någon fort av utgång. 
Jag har fått jobb också. Ska börja på onsdag nästa vecka. Det känns spännande och lite nervöst. Det var längesedan jag var ny på ett jobb. Jag hoppas verkligen att det går bra.
Varför går det inte några bra program på tv? Även om man har många kanaler är det helt galet at det visas skit på alla. Hoppas hem till gården börjar snart i så fall ska jag kolla på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0