stress stress stress

Sådär nu går tiden ganka fort här. Klockan är halv fem och jag är snart klar med allt. Nerpackat i kartonger är nu mitt liv och vissa delar är redan på väg till Stockholm. Snart framme till och med. Det återstår bara lite fin putsning.
Har varit nere på stan nu och fixat lite. Köpte mig två par jeans och en tröja samt en jättesöt sjal. Nu har jag lite att ta på mig på mina intervjuer som för övrigt blev en till idag.
Jag har fått tillbaka min mobil igen. Fick ett nytt kort på posten idag. Bra bra.
Sen är det bara en grej till som gör mig lite orolig. Vår bil började läcka nu. alltså inte lite utan ganska mycket. Det är ytterligare ett hinder nu som måste hoppas över. Jag vet inte hur jag ska tolka allt det här men lägenheten har vi och vi ska till och med ordna med ett arbets rum i mitt rum. Det låter bra.
Dags att fortsätta.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0