söndagsvila

Denna söndag har det inte hänt så mycket. Jag sov länge åt frukost, sov, kollade OC, läste, åt, sov, pratatde i telefon ett par gånger där emellan också. Shit vilken dag. Jag kunde har börjat packa men det har jag inte gjort det heller. Det ska jag göra i morgon. I morgon ska jag ställa klockan. Gå upp klockan nio, kanske gå en runda och sen är det bara att sätta igång. Rensa ut gaderoben. När den är gjord kommer det kännas lättare tror jag, hoppas jag. Kommer säkert sitta i timmar och kolla igenom en massa gamla grejer. Ser nästan fram emot det. Fast dom orden kommer jag säker att få äta upp i morgon när jag suttit där i flera timmar och ändå inte kommit halvvägs. Jag har ju dessutom vissa svårigheter att slänga saker. Få se i morgon hur det går helt enkelt.
Ska söka lite jobb också. Sen kanske det blev fika på kvällen.
Om jag hinner mer allt det så gör det ingenting om jag inte har gjort något idag. Idag har jag varit slapp och ska duscha nu. Är sjukt sugen på något gott också till råga på allt. Kollade lite bilder från lägenheten också. Ser mycket bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0