söndag

Var tog solen vägen? igår var det ju helt kanon väder och det skulle det minsann vara idag också om jag inte missminner mig. Fast idag är det helt molnigt och tråkigt. Det sägs att det ska spricka upp vilket jag hoppas annars vet jag inte vad jag ska göra under dagen innan Fredrik kommer hem. Skriva brev, läsa, plocka i ordning lite. Det finns väl en del saker som ska göras ändå. Ska börja läsa en ny bok nu. Läppstiftsdjungeln tror jag den hette. Håller på att läser Pamela Andersons bok Star men det är segt. Jag verkar behöva läse en bok mellan varven för att komma igenom den. Har kommit en bit på vägen fast lärs Alkemisten också så det blev en paus. Nu verkar det behövas en paus till.
Ska skriva brev till Emelie också. Det är verkligen mysigt med brev. Helst skulle jag vilja brevväxla med alla. Fast av någon annaledning så tror jag inte alla är så peppade på det förslaget. Hanna? Vi kanske ska börja med att skicka brev sen i höst :). Det är mysigt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag är lätt på! :)

2007-08-05 @ 18:00:24
URL: http://twen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0