somebody tell me now..

how to work things out..
Två gånger denna veckan. Vet inte hur jag ska tolka detta. Kanske mest bara fyllesnack och prata eller ett rop på hjälp? Jag vet seriöst inte vad jag ska göra. Det få vi lösa en annan gång.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gästgivargården igår. Först lite vin med Elin och Johanna och sen cyklen till det stället där det är folk i den här stan. Just nu när det inte finns något ställe att gå till. Skulle egetnligen bli Ljungy men efter mycket om och men blev det inte så. Det var i allfall trevligt och mysigt.

Jag borde börja packa lite idag. Måste prata med Sune också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0