solsken.

Så nu har några dagar som arbetslös avlöst varandra. Det känns mest som jag är ledig och snart ska tillbaka fast sakta börjar det fastna att det faktiskt är så att jag inte ska tillbaka dit mer.
Dessa dagar har jag varit och bowlat med min familj, det var mycket trevligt. Fast det gick verkligen dåligt för min del. Sen var det middag på Gästgivargården. En mycket trevlig kväll!
I torsdags var ajg på stan med min mamma och moster Gudrun. Åt på lilla krogen och gjorde av med mer pengar än jag har råd med. Köpte två halmsband (varför? jag brukar ju knappt annvända halsband), en fin lila halsduk, en bh sen lite andra små grejer. Fick också en väldigt fin klänning av min mamma!
Har varit på lite vinkväll med Johanna, Becka och Sussi. Det var mysigt sen under kvällen gick vi även förbi Skrevet och åt mos och hamburgare.
Igår var det mys med Elin. Film och fika.
Idag skiner solen och det ska minsann solas lite. Hoppas att man kan få lite färg. Jag är nog nästan blekast i småland är jag rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0