rapport

Då kommer en liten rapport från Stockholm. Dagen har varit full av intervjuer. Tre stycken närmare bestämt. Det har gått ganska bra hoppas jag. Vet inte riktigt än men det kändes ganska bra ändå. Vågar inte hoppas för mycket. Fredrik sov hos mig och han var kvar när jag kom hem från första intervjun så vi gick ut och åt en sen frukost/tidigt lunch innan det blev dags för att intervjuas igen och sen lite paus då¨Fredrik kom och visade sin nya frisyr som var väldigt fin. 
Sen bar det iväg på Vällingby. En resa som va ganska lång och plågsam. Hade ont i huvudet och det vägrade släppa. Så sen framåt åtta ikväll släppte det.
Sune har lagat lite mat till oss idag. Faktiskt mycket trevligt och gott. Det få blir flera sådan kvällar framöver hoppas jag. Har redan börjat fundera på vad jag ska laga för någor nästa gång.
Funderar på att gå och lägga mig och läsa lite snart. Det har varit mycket idag. Mycket nya intryck och människor och ja allt. Dessutom sov jag inte så bra under natten vaknade varenda timma ungefär. Så jag hoppas det går bättre idag. Jag har en ganska stor säng. Jag som är van användare av 90 sängen tycker att min 1.05 är mycket bra. Fast det är klart Sunes loftsäng på 1.40 den går ju inte av för hackor den. Hah. Det känns dock helt okey med min i allfall.
Den ser ganska inbjudande ut nu. Funderar på att dra dit. Ringa Fredrik, läsa sen sova lite.

Dessutom grattis min bejb! Du kom in!! Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0