mycket på kontoret.

Dagen har varit bra. Fast att jag har våndats över min mobil. Det börjar lägga sig lite nu. Fast jag är fortfarande irriterad.
Har sökt jobb. Uträttat ärende på banken och nu kom jag precis hem från en trevlig kväll med Becka och Johanna.
Det var mycket mysigt, mat på lilla Krogen och sen lite kaffe på det.
 I morgon sker det sista rycket inför flytten. Ska försöka komma upp i tid och sen kommer Sunes föräldrar och hämta lite av mina grejer. Sen ska det läggas över bilder på CD-skivor och packas ner lite småsaker. Det kommer nog gå bra. Ska försöka ordna min telefonsvarare så att folk nu kan få mitt tillfälliga nummer.
Ska försöka organisera upp lite nu. Sen är det adressändring och sånt som gäller också. Mycket att stå i nu.
Jag saknar Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0