mycket mys.

Hade middag med jobbet i måndags. Liten tillställning ute hos Malin. Värligt trevligt. Blev en del dricka då det bara var jag och två män som drack. Hann inte dricka upp glaset innan det va påfyllning. Blev väl hemfärd lite efter två någongång. Det var verkligen trevligt och lyckat.
Glömde dock min present där ute hos Malin.
Igår var det mys med Elin och Johanna. Fick födelsedagspresenter av dom. En jättefin väggdekor som man ska ha ljus i. Kommer blir fin fint. Sen tre små skålar en större skål och en bricka. Samt pippi-plåster och en sådan men har te i. Vad i hela driden heter det nu igen? Det står helt still i huvudet! En sådan man har lös te i? Så nu ska jag i allfall ha tekalas i vår lägenhet!
Kollade på film också. Music and lyrics. Den var verkligen dålig. Trodde den skulle vara bra då det är bra skådespelare men fan inte.
Fast det var mysigt i allfall.


Kommentarer
Postat av: emelie

det heter nog teklämma eller tesil eller något!:) tycker ni filmen var dålig? nej det tycker inte jag.. puss

2007-08-19 @ 09:38:00
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0