morgon rutin

Gårdagen spenderades några timmar med min favorit Mattias Sunesson. Det blev mat, prat och chill. Pratade om mycket. En del känslor blev det och ganska mycket om Stockholm. Det känns att det börjar närma sig nu. Det är inte många dagar kvar. Det känns skrämmande på något sätt fast samtisigt så ser jag med spänning fram emot det.
Idag blir det ett litet ärende till farmor och sen ska jag träffa Michaela. Var bra längesedan jag träffade henne så det känns som att det är dags nu. Ska bli mycket trevligt vet inte vad vi ska göra än men det löser sig. Prata en massa och fika.
Sitter och väntar på att min mat ska bli klar. Jag och syster ska äta nuggets med currysås. Så här tidigt på förmiddagen men idag gör det ingenting.
Blaha blaha.
Dessutom verkar jag har fått dille på melon just nu. I söndags smällde jag i min en halv vattenmelon. Likaså blev det en hel del igår. Inte så konsigt att jag vaknar på natten av att vara kissignödig. Fast jag måste ju ändra min dygnsrytm lite. Kan inte sova så mycket så idag gick jgag faktiskt upp klockan åtta. Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0