melon och blåbär

Dagen har varit bra. Sökte jobb på morgonen. Hittade några stycket och jag hoppas folk hör av sig. Jag är i stort behov av jobb. Sen åkte jag till apoteket och ner till farmor med det jag köpt. Satt och va lite barnvakt medans hon åkte ett litet ärende. Spelade kubb med Wilma. Jag vann! Hon klättrade i lyktstolpar så jag tyckte jag kunde vinna kubbet. Fikade och pratade med farmor. Det var mysigt. Blev en väldigt snabb visit men ska mysa med henne nästa vecka.
På eftermiddagen träffade jag Michaela. Vi gick bort till folkets park köpte glass på Skrevet och är i parken. Det var mycket trevligt. Pratade om ditt och datt och myste. Gick hem och bestämde dejt för i morgon också. Det blir en tvåtimmars promenad i morgon. Det låter som en mycket bra idé i mina öron.
Åkte och köpte lite frukt med mamma och torkade bananer. Fast jag är redan trött på banenerna.
Hur gick det med bredbandet Sune?
Det var ett jobb som hörde av sig idag också. Jag blev glad.
Nu ska jag kolla på So you think you can dance. Sen blir det nattsamtal när fotbollen är slut om alls går som det ska.



Vilken ångest jag få på kvällarna. Det är hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0