godmorgon världen

Det ringde ett jobb innan. Jag missade samtalet så jag ska snart ta och ringa upp som igen. Kanske en intervju till! Det vore kul.
Jag slällde klockan på halv nio idag men när den väl ringde så orkade jag inte gå upp och sov till halv elva i stället. Det var kanske inget smart drag hinner inte packa någonting nu på morgonen. Ska äta middag med lillasyster och farmor idag. Då behöver man minsann inte äta någon frukost innan. Min farmors mat är den godaste som finns. Jag vill helst att alla ska få smaka på den och inse hur underbart god den är. Hon är en mästarinna i köket. Dessutom är hon världens vackraste, finaste och snällaste människa. Hon har allt den kvinnan. Hon är en klippa. Min älskade farmor.
Jag börjar bli hungrig nu också. Det bådar gott inför middagen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0