en bra tisdag.

Då har även denna dagen snart gått. Känns konstigt att i morgon är det onsadg och på lördag flyttar jag. Skrämmande. Det går så fort nu och det är så många man ska träffa. Fast det känns faktiskt bra. Väldigt bra. Så på lördagkväll skulle jag vilja att vi satt där i lägenheten, förhoppningsvis i vår nya soffa och dricker lite vin och känner oss allmänt nöjda.
Dagen har spenderats en liten stund hos farmor. Med middag och efterrätt och allt. Det var gott. Jag vr väldigt mätt och belåten. Sen hem och sova lite. Varför är jag så trött när jag har gått upp så sent? jag sover kanske för länge men igår gick jag och la mig ganska sent ändå. Fast i måndags när jag hade gått upp tidigt så var jag inte trött på dagen. Så jag funderar på att gå upp när min syster går till skolan i morgon. Fast det är ju bra tidigt. 
Ikväll har jag mys med Elin och Maria. Det var trevligt. I morgon blir det fika igen. 
Planen för i morgon. Packa, hämta bil och samtidigt få en promenad (bra bra bra), lite släk-kalas och sen dessutom fika. Mysigt. Hoppas jag gör allt detta nu. 
Ska fortsätta kolla på so you think you can dance nu. 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0