en bra dag. 31/7

Nu har jag slutat. Nu är jag rastlös eller som en kär vän sa en gång i sommar "nu har jag semester tills jag få ett nytt jobb" Jag vet inte vilket som känns bäst att säga. Har varit ledig två dagar nu och än så länge är det väldigt skönt. Jag har inte blivit rastlös än. har spenderat två dagar på stan och gjort av men mer pengar än jag har. Dast nu till tisdagen.
Jag jobbade ett kort pass. Bara fyra och en halv timme och det kändes väldigt skönt med en sådan avslutning. Det var mest flams och trams. Både jag och Sune var stirriga och förväntansfulla och klockan 22.38 så stämplade jag ut. Gick in på kontoret och drack mig en välbehövlig latte.
Klockan slog tolv och vi sprang ut med vora chanpangeflaskor och efter lite ansträngning från min sida så flög i allfall korkarna i skyn och champang flödade. Sen helt plötsligt från ingenstans dök Simon, Niklas, Joss, Alex, Annika och Thomas upp med ännu en flaska champange. Det var verkligen en överrasning och jag blev verkligen rörd över att ni kom upp och firade med oss. Glädjen var stor och jag är glad och lycklig fortfarande. Tack vänner! Det var mycket uppskattat!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0