come on

Nu är flyttlådorna intagna och i morgon smäller det. Då är det dags att börja packa ihop flickrummet. Det känns ju helt sjukt konstigt. Det känns vemodigt fast samtidigt så känns det rätt. nu vill jag snart bara vara framme i Stockholm har allt uppackat och klart och att jag och Sune sitter i soffan och beskåda vår lägenhet och känner oss lättade och lyckliga. Bra att jag redan vill ha allting uppackat innan jag ens har börjat packa ner det.

Idag kollade jag på sista avsnittet av Batchelor Rome. Han skulle välja flicka idag. Han valde fel enligt mig. Jag blev dock tårögd och allt var så vackert. Missade dock första halvtimmen. Så få kolla reprisen. När jag ser det programet så tänker jag på fredriks hem är i stan. Hos hans mamma. Det känns som varje söndag han har varit hemma så har vi kollat en liten glimt på det programet. Fast inte lika mycket som Glamour och Judge Judy eller vad det heter.

Nu längtar jag faktiskt lite efter Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0