världens bästa

I onsdags fyllde världens bästa 22 år. Han fick inget inlägg på bloggen då för jag var alltför bitter för att göra något vackert av det. Frågan är om det kommer bli så mycket över det vanliga nu men det är gjort av kärlek. Ren äkta kärlek. Här kommer tre bilder på mannen som snart kommer att bli min sambo. Han är guld värd! Han är den bästa! Mattias Sunesson grattis!!


226380-3

226380-4

226380-5

Grattis darling! Jag undra ganska ofta hur mitt liv skulle sett ut om jag inte hade haft dig. Jag vet inte hur jag skulle klara mig. För, för mig är du den bästa. Jag älskar dig!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sune

tack honey! jag har saknat dig idag, som fan, det gick åt helvete, som vanligt. jag älskar dig med, också som fan. snart smäller det, jävlar vad jag längtar. puss

2007-04-28 @ 01:53:36
Postat av: Emelie

Det är ju bra att du är ledig! Då kan vi säkert ses allihop!=) Mejlade med Elin så vi sa att vi ska ses någon dag till helgen iallafall..
pusskram!

2007-04-28 @ 11:12:56
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: Simon

Vilka fina bilder, hihi.

2007-04-28 @ 14:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0