uniform

Jag har varit i Stockholm under helgen. Har inte haft tillgång till internet och har därför inte kunnat skriva ett ord här och inte kunnat kolla runt på diverse sidor som jag dagbligen brukar. Nu blir det därför fyra dagar att ta igen. Det är alltid lika jobbigt. Fast jag orkar knappt bry mig idag. Jag orkar inte bry mig alls. Jag håller på att stänga av mig känslomässigt. Annars kommer jag aldrig att överleva dessa dagar. Jag ska jobba tio dagar utan ledighet jag är verkligen inte van vid sådant. Nu ska folk veta att mitt arbete inte är som ett vanligt sju-till-fyra jobb utan det är ibland ett rent helvete och slit och stress över det vanliga. Därför för min och andras säkerhet håller jag nu på att stänga av och ska försöka att inte känna någonting alls. Lika bra det för jag kommer inte att vara abträffbar förän fredag nästa vecka känns det som. Helvete.
Bara 9 dagar kvar nu!

Helgen var bra. Tog kvällståget i fredags och var inte i Stockholm förän 23.40. Det var drygt, ett tag trodde jag att jag skulle börja klättra på väggarna men med risk för att bli utslängt någonstans så struntade jag i det. Hade varit en syn för de andra passagerarna annars.
Sen var det fest i Blåsut (ett väldigt roligt nämn för övrigt). Det var trevligt det var det. Har kollat på 7 Heros avsnitt i rad och blev nästan knäpp på kuppen. Fast jag gillar faktiskt den serien. Kunde inte riktigt sluta titta på den därav alla avsnitt kanske. Igår på morgonen när jag vaknade vid 05.45 så var jag nog bittrast i världen. Jag var så bitter och arg på allt och alla att jag ville bara skrika rakt ut. Jag gjorde inte det och satt med bister min på pendeltåget sen var det bara att svälja och inse att man var tvungen att åka hem för att jobba. Fy fan vilken ångest jag hade. Kan ni tänka er?
Helgen annars har varit bra och mysig och ja Fredrik är fin! <3
Blev ingen bra beskrivning av helgen det där. Kan nog vara för att jag fortfarande är bitter för att jag va tvungen att åka hem. Allt känns så tomt just nu.

Fast jag har en sak som jag kan se fram emot under dessa 9 dagar av arbete som är kvar och det är att på lördag få jag träffa Hanna. Har inte träffat henne sedan natten vi sprang runt i regnet på Emmaboda och var glada och fulla och allt var bra trots vädret. Det ska verkligen bli trevligt!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

snart så..:)

2007-04-25 @ 17:01:32
URL: http://twen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0