planering och ordning

Jag sitter och försöker vara teknisk och fixa min i-pod. Det går sådär. Eller än så länge går det väl bra men det återstår och se om jag kommer att få in låtarna senare. Jag hoppas det. Annars vet jag en som bli lite lätt förbannad i allfall. Det tar lite tid det här!
Det är bra att jag ska flytta ihop med Sune för då kommer jag att ha en teknisk man hemma som kan hjälpa mig med allt det här och så. Det är mycket bra! Jag känner mig lyckligt lottad.
Som Sune berättade på sin blogg så måste våra arbestkompisar tro att vi blev tappade ett par gånger som bar. Det låter nog ibland sjukt sjukt sjukt när vi pratar med varandra. Hård och snuskiga och lite kränkande ord spottas ibland ut för att sedan sekunden efter sjunga ut en massa kärlek till varandra. De nya som inte har varit med och sett våra turer innan måste undra var dom har hamnat.
Idag har jag hämtat min biljett till Stockholm och sen har jag köpt lite annat nödvändigt. Sen skulle jag göra en massa saker men jag somnade runt fem tiden och sov till halv åtta. Inte bra alls. Så nu måste jag snart börja packa lite och skriva lite listor för vad jag ska packa ner i morgon så jag inte glömmer något i stressen efter jobbet. Jag gillar listor och ordning fast det mäks inte så mycket just nu. Förr var jag jätte ordningsam. Vill vara det igen. Nu har jag blivit lite lat. Det är inte bra. Jag behöver komma tillbaka till mina lostor och ordning och reda. Jag gillart! Sen nästa vecka kommer Hanna hit till småland. Det ska verkligen verkligen bli roligt att träffa henne igen! Nu ska jag börja ordna lite seb blir det sängen ganska tidigt ska jag försöka i allfall. Måste bara fixa klart här, duscha, packa och planera lite för i morgon först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0