påskhelgen.

Helgen har varit bra. Har nästan varit som i sommras. Träffat folk som har varit hemma över påsk och hade jag fått bestämmt så hade jag haft det så nästan varenda helg. Kunna träffa er när som och inte behöva planera allt så att man få med så mycket som möjligt av det man vill göra. 
Långfredagen spenderades med Johanna och Becka. Det blev prat och mys så som det brukar vara. Påskafton är en helt annan historia. Började med en liten snabbfika sen bar det iväg med Offe i "fin-bilen". Bar iväg till Sune och sen en snabb sväng till Mcdonalds för mat. Pratade och bestämde kvällens planer.
Strax innan fem blev jag upphämtad av Offe och åter igen åkte vi till Sune där Kalle hämtade oss och vi åkte ut till Bor där det bjöds på trevligheter. Grillade samtidigt som det började snöa. Det var en konstig känsla som man sen glömde bort när alkoholen började ge reslutat. Det som började som trevligheter slutade med att jag, Johan och Sune var fulla och dansade på stolarna till låten som också kom att spelas på efterfesten en bra stund. Sen vid tio var det dags att ta taxi in till Harrys. Jag var full och glad. Där inne blev det dans och galenskaper. En riktigt bra kväll måste jag erkänna!
Vid halv tre gick jag, Sune och Offe hem till Sune där det bjöds på något liknande en efterfest. Sune blev skvatt galen och Amusin Using You med John´s Candy spelades på repeat i en timme. Johan och Malin kom och det slutade med att alla däckade någon gång framåt fyra i soffa, säng och på folvet. Det var en vacker avslutning på kvällen.Det kändes dock inte lika vackert att vakna dagen efter med huvudvärk och jag kände hur min kropp knappt orkade med. Det blev prat om ingenting och låten började spelas lite lätt igen. Det var en bra morgon ändå!! Det kändes som förra sommaren och jag önskar att sommaren blir lika bra som denna helgen. Förra sommaren var galen och bra och konstig. Ge mig igen.
Igår låg jag bara i sängen och pratade i telefon blandat med sov och tyckte lite synd om mig själv. Det var en bra bakfylledag. Jag älskar sådana söndagar. Precis så det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0