morgonstund.

Idag är jag ledig. Är inne på min tredje dag av ledighet nu. Jag känner mig slapp och onyttig. Jag skulle varit i Stockholm dessa dagar hade jag bestämt men det blev inte så för Fredrik skulle jobba en dag och med tanke på att han jobbar 24 h i sträck så går det ju inte. Det kändes inte så lönt. Fast det är inte så lång tid kvar tills vi ses ändå så det ska nog gå bra.
Jag ska klippa mig idag. Det är behövligt och jag vill verkligen bli nöjd den här gången. Jag var det förra gången när jag gjorde en impulsgrej och klippte page på ett drop in ställe i Halmstad. Få helt enkelt se vad det blir helt enkelt.
Idag ska jag söka skolor. Idag MÅSTE jag verkligen göra det. Jag är hopplös på att skjuta upp saker och ting. Hata att det blir så. Typiskt.
Igår var jag och Maria och kollade på en kanin. Han var det sötaste jag ahr sett på länge och jag vill ha honom. Han va ruffsig i pälsen och såg rock´n´roll ut för att vara en gosig kanin och jag vill ha honom. Hel svart var han och åhhh GE MIG!! Jag har fått med mig Sune på det här och ajg vet att han kommer att tycka om honom lika mycket som jag gör. Jag har fortfarande inte lyckats övertala mina föräldrar. Min mamma förstår inte riktigt grejen med att jag måste skaffa mig en kanin. Pappa skrattade igår när det kom fram att jag hade åkt iväg och kollat på en. Jag vill så gärna. Ska bara komma på ett bra namn också. Jag är inte lika på "Rocky" som Sune är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0