kelsjukan

Jag har vaknat för lite drygt en timme sedan. Jag ska äta frukost nu snart och sen ska jag läsa lite i min bok som jag nyligen har påbörjat. Sen är det jobb och jag hoppas det går fort så att det snabbt kan bli söndag. För i morgon klockan 11.10 kommer jag att klinga på dörren till min kära. Fredrik kommer förbi en liten snabb visit på ett dygn efter att ha varit i skåne i helgen. Så på måndag klockan halv åtta är jag ensam igen. Det blir kort och intensivt men jag glädjs åt det lilla. Helt underbart är det. Visserligen så jobbar jag desssvärre stängning på kvällen men jag har lyckats med att jag kanske kan få börja klockan sex i stället för tre.
Ibland är det jobbigt att man måste ta tillvara varje minut för man bli så inställd på att man verkligen måste det och det är lite jobbigt ibland. Inte lika spontant. Fast samtidigt så kan vi inget annat just nu och jag tycker det är helt underbart när jag träffar honom så jag strunta i om det är intensivt. För mig får det gärna vara det. Kan det inte bara bli söndag nu!!
Jag har sökt skolor och jag har klippt mig. Jag har page igen. Lite kortare denna gången men det känns ändå ganska bra. Jag har fått bra respons så jag litar på det.
Det är sjukt fint väder ute. Synd bara att jag inte orkar gå ut direkt. Jag orkar inte svettas i solen för att senare stå inne på jobbet och svettas ännu mer. Nej tack. Jag är tråkig och håller mig inomhus än så länge fast jag vet att jag kommer att ångra mig sen när jag åker till jobbet och undra varför jag inte varit ute lite. Jag kanske kan läsa ute ändå.
Jag vill ha söndag nu nu NU!! Jag vill att Fredrik kommer hem och jag vill kramas och mysa. Snart snart, fast det känns som en evighet. Fast nu är det bara 23 timmar och 20 minuter kvar.
Jag är rastlös jag vill bara att tiden ska gå fort idag. Snälla kan inte klockan bara bli 22.00 eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0