kaninjakt

Jag och min syster är idag på jakt efter en kaninunge. Vi har ni ringt till djuraffären i Gislaved och ska dit om en stund och kolla på dom. Dom hade en helsvart hona samt en helsvart hade kvar och dom kom idag. Åhh. Jag vet inte ens om vi har kvar vår nur här hemma eller om jag måste köpa en ny. Jag har verkligen gått in för det här nu. Jag har fått med mig Malin också så nu ska jag bara få med mig resten av familjen det vill säga mina föräldrar och jag vet inte om dom är lika sugna på att ha hem ett djur till. Fast jag vet ju att dom gillade Tuttisgiisen väldigt mycket (vår förra kanin). Jag ska nog kunna bearbeta dom med dessa söta guldklimpar. Undrar ifall man kan ta kort på dom och sen ta hem och visa. Då kanske dom smälter lika mycket som jag gjorde igår. Har fortfarande inte kommit över det helt och hållet. Jag vet att jag är lite knäpp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej frida. ska du skaffa dig en "panncakes"? allt väl med dig? längesen jag hörde från dig. ny blogg betyder ju iallafall att du lever :)hörs.pusskram//josse

2007-04-10 @ 17:23:10
Postat av: frida

ja ajg är ju riktigt sugen på att skaffa mig en panncakes. åhh. jag har hittat en söting också. en svart rock kanin!!

2007-04-12 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0