jet set baby

226380-2

Jag tycker om den här bilden! Min digital kamera verkar vara helt knäpp igen. Jag blir galen. Att den alltid ska krångla. Få se till att inskaffa en ny eller något. Jag har dock inte råd med det. Kan man få ut en ny igen på sin försäkring om den skulle vara paj igen. Förra gick också sönder och då fick ajg en helt ny ju. Kanske kan gå denna gången också. Det är ju inte mitt fel att det är en skit-kamera!
Jag är ledig idag. Jag har hämtat kataloger för skolr och nu ska jag söka lite i dagarna. Sen har jag dessutom ringt och beställt klipptid och sånt. Jag har gjort lite saker idag som jag har skjutit på framtiden ett bra tag nu. Dags att börja ta tag i saker och ting.
Ikväll blir det mys med Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0